"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett
Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów średniego i niższego szczebla, którzy na co dzień kierują wielokulturowymi zespołami.
CEL
Głównym celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kierowniczych uczestników w kontekście zarządzania podwładnymi z różnych kręgów kulturowych. Szkolenie to pozwoli uczestnikom lepiej ich zrozumieć, dzięki czemu wzrośnie efektywność zarządzania, także w trudnych sytuacjach, wynikających właśnie z różnic kulturowych.
O PROGRAMIE
Pokażemy uczestnikom znaczenie równorzędnego traktowania pracowników, niezależnie od kraju ich pochodzenia. Omówimy różnice wynikające z kultury danej nacji, kraju pochodzenia i systemu wartości, w jakim pracownicy zostali wychowani. Przekażemy narzędzia i sposoby komunikacji ułatwiające radzenie sobie z różnorodnością.
Umiejętność zarządzania różnorodnymi zespołami wymaga od liderów przejścia określonego procesu – od zbudowania w sobie odpowiedniej postawy do stosowania konkretnych umiejętności.
Program szkolenia wygląda następująco: