Oferta

Nasze usługi

"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett

Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.

DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów średniego i niższego szczebla, którzy na co dzień kierują wielokulturowymi zespołami.

CEL

Głównym celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kierowniczych uczestników w kontekście zarządzania podwładnymi z różnych kręgów kulturowych. Szkolenie to pozwoli uczestnikom lepiej ich zrozumieć, dzięki czemu wzrośnie efektywność zarządzania, także w trudnych sytuacjach, wynikających właśnie z różnic kulturowych.

O PROGRAMIE

Pokażemy uczestnikom znaczenie równorzędnego traktowania pracowników, niezależnie od kraju ich pochodzenia. Omówimy różnice wynikające z kultury danej nacji, kraju pochodzenia i systemu wartości, w jakim pracownicy zostali wychowani. Przekażemy narzędzia i sposoby komunikacji ułatwiające radzenie sobie z różnorodnością.

Umiejętność zarządzania różnorodnymi zespołami wymaga od liderów przejścia określonego procesu – od zbudowania w sobie odpowiedniej postawy do stosowania konkretnych umiejętności.

Program szkolenia wygląda następująco:

  • Rola lidera wielokulturowego zespołu – oczekiwania organizacji względem lidera
  • Firma jednorodna a wielokulturowa
  • Obecna sytuacja na rynku polskim – garść danych
  • Różne perspektywy – jakie korzyści mamy z różnorodności?
  • Burzenie stereotypów – empatyczne przywództwo
  • Potrzeby innych narodowości – wejście w „buty” obcokrajowców
  • Proces poznawania i asymilacja innych w Polsce i w firmie
  • Synergia – różni i równocześnie podobni, czyli co nas łączy
  • Trudności i wyzwania – omówienie przykładów z życia menedżera