Oferta

Nasze usługi

"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett

Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.

DLA KOGO?

Warsztaty nt. kultury organizacyjnej dedykowane są zarządom firm, menedżerom wysokiego szczebla oraz działom HR. Ważne, aby w warsztacie uczestniczyły osoby mające wpływ na najważniejsze decyzje w firmie. Warsztat moderowany jest przez trenera Solution.

CEL

Głównym celem warsztatu jest uzgodnienie przez najważniejsze osoby w firmie oczekiwań w zakresie budowania lub zmiany kultury organizacyjnej. W trakcie warsztatu uczestnicy definiują swoje oczekiwania co do sposobu zarządzania, komunikowania się, wzajemnych relacji i zasad funkcjonujących wewnątrz organizacji. Badanie kultury organizacyjnej przeprowadza się w przypadku:

  • Łączenia dwóch firm – kiedy mamy do czynienia z dwiema różnymi kulturami organizacyjnymi.
  • Potrzeby głębokiej zmiany i dostosowania firmy do rynku i nowych wymagań.

O PROGRAMIE

W warsztacie powinny uczestniczyć „najważniejsze” osoby w firmie, które mają kluczowy wpływ na politykę i działalność firmy. Warsztat koncentruje się w pierwszej części na analizie obecnej kultury organizacyjnej, a następnie zespół modeluje pożądaną kulturę organizacyjną. W trakcie wspólnej pracy uczestnicy uzgadniają niezbędne zmiany i działania, jakie muszą się zadziać, by zmieniła się kultura organizacyjna w całej organizacji. W kolejnym kroku przygotowywany jest plan działań w celu osiągnięcia założonych zmian. Warsztaty możemy prowadzić w następujących obszarach:

  • Definiowania kierunku oraz zaprojektowania procesu zmiany kultury organizacyjnej.
  • Analizy kultur firm podlegających połączeniu oraz wskazania możliwych zagrożeń i zaprojektowania optymalnego procesu łączenia.
  • Analizy stylów zarządzania preferowanych przez menedżerów oraz zbudowania planów rozwoju w celu lepszej realizacji strategii zgodnej z kulturą organizacyjną.
  • Zdefiniowania kluczowych kompetencji dla całej organizacji.