DLA KOGO?
W badaniu zaangażowania powinni wziąć udział wszyscy pracownicy i kadra firmy. Badanie pozwala na zbadanie poziomu zaangażowania pracowników i kadry firmy w działalność firmy.
CEL:
Celem badania jest otrzymaniu rzetelnego obrazu zaangażowania, lojalności i gotowości do rozwoju pracowników. Pozwala ono również dokonać pomiaru efektywności działań menedżerskich, a także wpływu ewentualnych zmian
O BADANIU:
Badanie realizowane jest w oparciu o model „Motywacja 3.0”. Model bazuje na trzech głównych czynnikach opartych na automotywacji: autonomia, mistrzostwo i istotność oraz dwóch wymiarach uzupełniających z obszaru motywacyjno-emocjonalnego: jakość życia i atmosfera w pracy. Model diagnozuje wewnętrzne motywatory – „dlaczego jesteś zmotywowany, co cię motywuje” zamiast „jak bardzo jesteś zmotywowany”.
Badania zaangażowania składa się z następujących etapów:
- ustalenie definicji czynników poddawanych badaniu, pod kątem ważnym dla organizacji,
- badania ankietowe
- uruchomienie kodowanej platformy on-line,
- raport a w nim:
– wskaźnik satysfakcji, lojalności (E-NPS) i zaangażowania pracowników,
– wskaźniki w ujęciu globalnym, z podziałem na lokalizacje, obszary, stanowiska i staż pracy,
– mapa zaangażowania pracowników.