"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett
Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.
DLA KOGO?
W badaniu zaangażowania powinni wziąć udział wszyscy pracownicy oraz kadra firmy. Badanie pozwala na zbadanie poziomu zaangażowania pracowników i ich zaangażowania w działalność firmy.
CEL
Celem badania jest uzyskanie rzetelnego obrazu zaangażowania, lojalności oraz gotowości do rozwoju pracowników. Pozwala również na ocenę efektywności działań menedżerskich i wpływu ewentualnych zmian na poziom zaangażowania.
O BADANIU
Badanie realizowane jest w oparciu o model „Motywacja 3.0”, który bazuje na trzech głównych czynnikach automotywacji: autonomia, mistrzostwo i istotność, oraz dwóch wymiarach uzupełniających z obszaru motywacyjno-emocjonalnego: jakość życia i atmosfera w pracy. Model ten diagnozuje wewnętrzne motywatory, odpowiadając na pytanie „dlaczego jesteś zmotywowany, co cię motywuje?”, zamiast „jak bardzo jesteś zmotywowany?”.
Badania zaangażowania składają się z następujących etapów: