Oferta

Nasze usługi

"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett

Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.

DLA KOGO?

Program jest dedykowany wszystkim osobom zarządzającym ludźmi, w tym całej kadrze kierowniczej, od brygadzistów po członków Zarządu. Jest przeznaczony zarówno jako punkt startowy w pracy nad rozwojem osobistym, jak i jako podsumowanie po zakończeniu programów rozwojowych.

CEL

Celem jest dostarczenie szerokiej informacji zwrotnej na temat danej osoby od jej otoczenia – osób, z którymi współpracuje na co dzień. Osoba oceniana dowiaduje się, jak jej działania i konkretne zachowania są postrzegane w organizacji. W przypadku oceny całej kadry wyniki zbiorcze odzwierciedlają potrzeby rozwojowe, na podstawie których można budować plany działania.

O METODZIE

Proces badania składa się z następujących etapów:

  • Ustalenie celu i zasad badania oraz dalszych działań,
  • Zdefiniowanie kryteriów badania i skali oceny,
  • Dobór osób ocenianych i ich respondentów,
  • Komunikacja i przygotowanie uczestników,
  • Przeprowadzenie oceny,
  • Wygenerowanie raportów indywidualnych,
  • Spotkania informacji zwrotnej dla ocenianych,
  • Ewentualnie ułożenie indywidualnych planów rozwoju przez osoby oceniane,
  • Podsumowanie wyników i przedstawienie rekomendacji dla organizacji.

Korzystamy z własnego systemu 360online, który zapewnia uczestnikom bezpieczeństwo i poczucie anonimowości, ułatwiając szczere oceny i komentarze. Uczestnicy otrzymują informacje na temat oczekiwań przełożonych, podwładnych i współpracowników, a także dowiadują się, jakie są ich silne strony i obszary wymagające rozwoju. Taki feedback z otoczenia wyjątkowo mocno motywuje do pracy nad sobą i wskazuje konkretne kierunki dalszego rozwoju.

Cykliczne przeprowadzanie ocen 360°, 270° lub 180°, wsparte omawianiem wyników przez menedżerów z zespołami (np. podczas warsztatów „Rozmowy o współpracy i zarządzaniu”), bardzo silnie wspiera budowanie kultury otwartej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej w organizacji.