"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett
Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.
DLA KOGO?
W badaniu satysfakcji powinni wziąć udział wszyscy pracownicy oraz kadra firmy. Badanie pozwala na włączenie pracowników w życie firmy poprzez poznanie ich poglądów na istotne dla nich sprawy. Umożliwia to zebranie opinii od dużej grupy ludzi i szybkie opracowanie wyników. Dzięki temu możemy uzyskać przekrojowy obraz zebranych opinii, obejmujący wszystkich członków organizacji na różnych szczeblach, oraz precyzyjnie określić miejsca zapalne, co pozwala na podjęcie konkretnych działań.
CEL
Celem badania jest zebranie opinii pracowników firmy na temat:
O BADANIU
Podczas badania pytamy pracowników o ich oczekiwania względem firmy, takie jak:
Badanie satysfakcji przeprowadzane jest za pomocą kwestionariuszy z odpowiednio skonstruowanymi pytaniami i może być realizowane zarówno w formie on-line, jak i w tradycyjnej formie papierowej.
Badanie opinii pracowniczej składa się z następujących etapów: