"Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera."Warren Buffett
Naszym celem jest zaspokajanie potrzeb Klienta, chcemy, by osiągnął on konkretne i widoczne efekty płynące z naszego doradztwa. Dążymy do stałej współpracy, która umożliwi gruntowne rozpoznawanie jego potrzeb i skuteczne realizowanie zadań.
DLA KOGO?
Szkolenie dedykowane jest zarówno menedżerom ze wszystkich szczebli, jak i pracownikom. Uczestnikami mogą być osoby mające problem z asertywnością, czyli takie, które są zbyt uległe wobec innych, jak i osoby przejawiające zachowania agresywne – atakujące innych oraz osoby, które chcą wiedzieć, jak z takimi osobami radzić sobie w codziennej pracy.
CEL
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności komunikowania się z innymi z uwzględnieniem zachowań asertywnych oraz świadomego budowania partnerskich relacji według zasady „miękki wobec człowieka, twardy wobec problemu”.
O PROGRAMIE
Program szkolenia obejmuje poniższe aspekty:
– granice w relacjach z innymi,
– zależność granic i relacji międzyludzkich,
– techniki podnoszenia asertywności,
– założenia Analizy Transakcyjnej,
– radzenie sobie z „małpami”.