Merytorycznie o HR.
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej… znajdę go."Thomas A. Edison
Ponad 90% amerykańskich firm oferuje pracownikom dostęp do
szkoleń online. A 72% z tych firm uważa, że to daje im przewagę konkurencyjną.
Szkolenia online, e-learning to nie jest żaden benefit, jakaś wyjątkowa oferta
dla pracowników. Szkolenia online, dostęp do platformy e-learningowej to
normalny, zwykły element składowy procesów L&D, jak rozmowa rozwojowa lub
instruktaż stanowiskowy. E-learning najczęściej jest wykorzystywany jako
pierwszy element, gdy pracownik potrzebuje wiedzy lub rozwiną jakąś umiejętność.
Pozwalają oszczędzić czas i środowisko (zmniejszają zużycie energii o 90% i
ślad węglowy o 85%). Jeżeli jeszcze nie oferujesz szkoleń online dla
pracowników, nie oferujesz swoim pracownikom platformy e-learningowej to
odstajesz od rynku i jesteś anachroniczny. Do e-learning-u doszedł Gen AI,
który to pomaga, przy dobrych pytaniach, ogarniać sporą część wyzwań
zawodowych. Żaden e-learning nie jest samograjem, czymś co można wdrożyć i zostawić
do samodzielnego wykorzystania. Jak przy każdym innym projekcie niezwykle
istotne jest cel, proces i wdrożenie, wraz z monitoringiem efektów. Przy dobrym
wdrożeniu e-learning jest bardzo dużym wsparciem dla działań rozwojowych w
organizacji.